Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Tisdag morgon

Av Sofie Johansson - 17 december 2013 11:32

Hejsan!
I söndags var jag på bio med min sambo. Vi såg The Hobbit 2. Den var bra, men jag blir rastlös när jag sitter 2,5 timme i en biosalong. Fuskade lite och köpte godis till filmen.

Men innan vi åkte så lovade jag mig själv att träna efter. Och det gjorde jag med! Vilket gjorde att jag blev väldigt nöjd med dagen ändå :-) blev lite triceps och rygg. Även mage.

Igår jobbade jag hela dagen och hade en vilodag eftersom jag fortfarande hade träningsvärk i rumpan och baksida Ben efter i lördags.

Nu har jag precis ätit frukost, blev sovmorgon idag. Ska ta mig till gymmet snart och sen baka inför personalmöte ikväll :-)

Ha en bra dag så hörs vi senare!

// Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Johansson - 14 december 2013 21:33


Den här dagen blev absolut inte som jag hade tänkt mig. Blev inget lussebak pga av att min kompis har en liten son och med barn blir det aldrig som man tänkt sig. Men jag tog mig till gymmet ändå, och det blev ett tungt benpass. Det såg ut såhär....

Av Sofie Johansson - 14 december 2013 12:50

Hejsan!    Har inte uppdaterat något de senaste två dagarna då jag inte tyckt jag haft något speciellt att skriva om. Har typ bara jobbat. Blir lite så när man jobbar 10 timmars pass i guess.   Igår var jag på födelsedagskalas för min svägers...

Av Sofie Johansson - 12 december 2013 08:53

God morgon Igår försov jag mig och kom försent till jobbet. Så var ju absolut livrädd för att samma sak skulle hända idag. Men det är ju sånt som händer alla någon gång ibland.Så det är ju inte mycket att lägga negativ energi på. Vilket jag även fic...

Av Sofie Johansson - 11 december 2013 22:00


Av Sofie Johansson - 11 december 2013 21:19

Hejsan igen!   Nu har jag hunnit komma hem och även träna lite. Orkade inte ge mig iväg och det blev ju dessutom så sent eftersom jag var tvungen att slänga i mig lite mat innan. Så jag tränade hemma idag. Passar perfekt när man till exempel ska ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards